[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Sze. 29., Cs, 22:47:16 CEST

Hi,

On Thu, Sep 29, 2016 at 11:23 AM Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:

>  - milyen sleepet használsz, mértél-e fogyasztást? nekem percenként
> méréssel és feltöltéssel max két napot ment egy 18650 celláról

Na, áttettem a tápellátást LM1117-3.3 IC-ről MCP1703-3302 stabilizátor
IC-re (szopjanak vízilovat, hogy más a lábkiosztása), ennek jobb
paraméterei vannak, de csak 250mA áramot tud, ami nem baj, mert az ESP
modul meg 170mA körül fogyaszt csúcsban... :)

...most kicsit ziláltabbnak tűnik a saját mért tápfeszültsége a modulnak,
de szerintem jóval tovább fogja húzni, mint két nap, pedig egy-egy 2600mAh
18650 celláról megy mind.

Bye,
Auth Gábor