[Epitesz-barkacs] gázkazán vs konvektor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Ápr. 15., Szo, 13:47:34 CEST

Pataki István wrote:
> http://technorgaz.hu/uploads/files/1448559367-prospektus8oldal.pdf
>
> Merglévő konvektoros fűtést érdemes ilyenre lecserélni?

Hogy ilyenre, és hogy mit lehet ma, azt nem tudom, de van egy ismerősöm, akiknél
kb 1-2 évvel ezelőtt volt fűtés változás. Hogy mi volt előtte, azt nem tudom, de
most egy parapetes kazán van. Kicsit nagyobb, rendes cirkó méretű, a falon kb
230 magasságban megy ki a füstgáz, és gondolom ott jön be a levegő is. Tök jól
működik. Nem tudom, hogy ma lehetőség van-e ilyesmi telepítésére. Ha nincs,
akkor pech. A rendes, kéményes kazánok már mind zárt rendszerűek ugye.

Ez amúgy nem néz ki rosszul, meghökkentően sok funkcióval rendelkezik. Ugye a
konvektorok (mert hogy több szokott lenni egy lakásban, általában ablakok alatt)
zöme biztos kilőhető lenne, és létre kéne hozni a vízrendszert. Szóval nem
egyszerű. De talán a fürdőszobában is, ha van bojler, azzal is összehozható,
vagy a hozzá valóval lecserélhető. (Váltószelepes tipus.)