[Epitesz-barkacs] gázkazán vs konvektor

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Ápr. 15., Szo, 14:43:45 CEST

Az a baj, hogy a parapetes cirkókat gyakorlatilag lehetetlen engedélyeztetni.
Ez mehet a konvektor helyére, de engem is érdekelne róla gyakorlati
tapasztalat.
Bérházakban, ahol gyűjtőkémény van és így megoldhatatlan a cirkó
felszerelése, szinte csak ez a lehetőség van a konvektoros rendszer
leváltására.

Gábor