[Epitesz-barkacs] beton csiszoló

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2017. Aug. 14., H, 11:52:00 UTC

Hello!

Én örülnék ha létezne (nem tudok ilyenről).

Nem csiszolás, csak vágás, de saját tapasztalat: ha nem vizes vágóval
dolgozol, készülj fel a MINDENT belepő porra...
Én kalitkát gyártottam a nagyflexre, amibe egy elég nagy légszállítású
ventillátort kötöttem be (kézszárító volt ráapplikálva), de nem bírta,
pedig a 110-es csövön úgy dőlt kifelé a por, mintha vizes diólevelet
gyújtogattam volna :DDD
Nagyrészét sikerült kivezetni az udvarra, de ami a vágott résen
keresztül kiszökött, az is beterített mindent :(((

Amire neked szükséged lenne, az az aszfaltmaró szerintem, de az meg
ugye nem ez a kategória (gondolom én).

Én a te esetedben (nekem is kellett hasonlót), inkább benyeltem a 2 cm
mínuszt és padloponoztam (szerencsére volt hely neki).

üdv,
L.