[Epitesz-barkacs] beton csiszoló

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2017. Aug. 14., H, 12:16:51 UTC

Szervusz Attila!

léteik olyan eszköz, amit kibérelek, hazaviszek, beindítom tologatom és
leszedek

> egy összecseszett garázs beton aljzatból 1 vagy 2 cm-t? Nézegettem ezeket
> a csiszológépeket

Sósav? Igaz, azt nem lehet bérelni. Kiskoromban két lábtörlőnyi helyen
ezzel öntözgettem a betont a garázs előtt, mert szépen pezsgett. Eltűnt az
1-2 centi, csak a kavicsok ágaskodtak benne. Apám nemrég öntötte ki valami
önterülővel.

Most is ezt tervezem: lesz egy vízbekötés tíz centi vasalt beton alatt, és
nem is lehet rendesen géppel hozzáférni. Egy délután majd feloldom sósavval.

> de ezek nekem nem tűnnek "vastagsági gyalunak".

Szerintem ennek az üzemeltetése is aranyár lenne.

szia: Balázs