[Epitesz-barkacs] beton csiszoló

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2017. Aug. 14., H, 12:27:00 UTC

Hali!

Létezik betoncsiszoló, de ezek inkább csak "polírozásra" vannak.
http://www.profirent.co.hu/betoncsiszolok-gepkolcsonzes

Az említett 1-2 centi nagyon sok, azt másképp szokták javítani.
Vannak betonmaró gépek, evvel érdesítik a felületet, majd esztrich betonnal
végzik a kiegyenlítést, simítást.
http://www.profirent.co.hu/betonmarok-gepkolcsonzes

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^

Hofferek Attila a következőt írta ekkor: 2017. augusztus 14., hétfő 11:41:56
CEST