[Epitesz-barkacs] hatosanya forrasztása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Feb. 6., H, 17:30:26 CET

Vajk Fekete wrote:

> Szeretnék hatos anyákat egymáshoz forrasztani, a hatszög lapjánál
> fogva.
>
> Amit próbáltam, az a vaslapra teszem, alulról melegítem, és gyantás
> forrasztóón.
>  - könnyen elmozdulnak
>  - nem nedvesíti az ón, leszalad róla
>  - ha előtte megcsiszoltam, akkor kicsit, de nem lehet vele dolgozni

Nekem mindig sikerül a horganyzott anyákat forrasztani. Szoktam is, csavarokat
is, pl nyákra. Nem is tudom, miért nem sikerült neked. Simán pákával. Előre be
kell ónozni.

A keményforrasztás húzósabb dolog, és nincs biztosítva, hogy nem fut bele a
menetbe is.

Ha ilyen anyacsoport kell, akkor nem lehet, hogy egy egybelemezbe lyukakat kéne
inkább fúrni, és azokba meneteket? Én biztosan úgy csinálnám. Akkor is, ha sok
menet kell. Meglehetősen gyorsan megvan, és a vastagságot is én szabhatom meg,
és az anyagát is, meg a furatok helyét is.