[Epitesz-barkacs] hatosanya forrasztása

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2017. Feb. 6., H, 17:40:18 CET

Sziasztok!

Józsi, Vajk nem írta, hogy horganyzott :)
Amúgy szerintem a hőmérséklet lesz a kritikus, amin segíthet kicsit a
folyósítószer.
Én pont tegnap egy elfagyott rézcsővet javítottam, a karmantyút alig
tudtam visszaforrasztani.
Nem nagyon fértem hozzá se, meg csak gyantás ónt találtam otthon, így
az engem mindig ámulatba ejtő varázslat (csak odatartom az ónt és a
kötés "beszippantja") :) nem működött :(((

Amúgy Józsi javaslata nem rossz, sőt, bizotsan erősebb lesz, mint a forrasztás!
Bár ha nincs kéznél vasanyag/menetfúró vagy egyéb okból (pl. design)
kell a csavaranya, akkor marad a forrasztás :)

üdv,
L.