[Epitesz-barkacs] ablak korul...

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Jan. 22., V, 23:11:00 CET

kiteszik az ablakot a tégla külső síkjára. így a homlokzati szigetelés
rálóg a tokra 1-2 centit. nade akkor is a tokot megkerülni a hőnek annyit
tesz (kívülről befele) hogy 2 centi szigetelés, 9 centi tégla, és bent is
vagyok. A mai tégla hiába szuper hőszigetelő 40-44centi vastagon, 9 centi
vastagon azért nem az igazi.

vagy a régi lemezfüles megoldást használják, vagy a tokon át csavaroznak.
csukott ablaknál a falcban nem látszik, műanyag ablaknál meg egyszerűen
ledugózzák egy kupakkal.

ha habbal béleled a kávát, az hőtechnikailag ok. mechanikailag kérdéses.
hanggátlásilag meg nagyon szar.

Vajk