[Epitesz-barkacs] ablak korul...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Jan. 23., H, 00:20:55 CET

Vajk Fekete wrote:
> A purhabot sem jó ha vastag, de ha kibéleled a kávát 5cm xps-el,
> rendesen behozza az utca hangját.

Ez nekem azért fura, mert a szar pincémen az ablakokat, amikben nincs is üveg,
lefedtem 5 centi hungarocellel, de van olyan rész, ahol ablak sincs, csak
hungarocell. Nem mondom, hogy nem jön be a hang, de messze nem olyan, mintha
semmi nem lenne ott. Pedig nagy felületekről van ám szó!

Ezért azt bátorkodom állítani, hogy ha egy hungarocell, ilyen szar, mint ez, nem
valami erősebb, keményebb fajta egy 5 centis rést kitölt rendesen, és a hang
irányában jóval nagyobb a mérete, a hang útja, az még meglehetősen jól lezárja a
hangot. Jó merev anyag ám az, nem tud rezegni ebben az elrendezésben. Hátmég, ha
valami keményebb, uram bocsá, lépésálló fajta lenne erre használva.