[Epitesz-barkacs] ablak korul...

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Jan. 23., H, 00:32:17 CET

Egy új lakásnál más nagyságrendben gondolkoznak. Ma durva elvárások vannak.
A 40centi szuperhőszigetelő nagyon lukacsos tégla hanggátlása töredéke a
b30 falnak, ezért arra már csak azért is illik kőzetgyapotot tenni, hogy
legyen tömeg és hanggátlás. Az ablakban 3 üveg van, dupla gumi szigetelés.
Ezekhez képest jelentős a kávára tett kemény hab hangbehozó képessége.

Vajk