[Epitesz-barkacs] ablak korul...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Jan. 23., H, 07:49:59 CET

Vajk Fekete wrote:
> Egy új lakásnál más nagyságrendben gondolkoznak. Ma durva elvárások
> vannak. A 40centi szuperhőszigetelő nagyon lukacsos tégla hanggátlása
> töredéke a b30 falnak, ezért arra már csak azért is illik
> kőzetgyapotot tenni, hogy legyen tömeg és hanggátlás.

Nahát, erre nem gondoltam. Akkor én ezzel nem is igazán foglalkoznék. Mindennek
van határa, ez már szerintem túl megy mindenen. Az én szememben ezügyben csak a
hőszigetelésnek van igazán értelme, és a biztonságnak. Hogy még a hang
szempontjából is egy nagyságrenddel csendesebbet akarnak, az már süket lakás.
Lakjon benne az, akinek három anyja van. Ennél egyszerűbb a fül kiműtése, és
elektronikus eszköz beépítése, akkorl hangerőszabályozható meg ki-bekapcsolható
a hallás. :-)