[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Jún. 17., Szo, 18:37:25 UTC

Vagyis arról (is) kérem a véleményt/tapasztalatot akinek
parkettás/laminált padlós(!) a konyhája, megbánta-e, hogy nem követ
rakott alá? Persze nagyon függ az ott végzett tevékenységtől, mert nem
mindegy, hogy csak készételeket melegít valaki a mikróban, vagy
rendszeresen sül a csirke a sütőben, fő a leves vagy a káposzta a
platnin. Inkább az utóbbi felhasználás prognosztizálható.

Az én elképzelésem az, hogy a konyharészen esetleg felcsiszolom a
szalagparketta lakkozását, vagy ha nem ellenségei egymásnak, csiszolás
nélkül rákenek 1-3mm vastagságban valamilyen - lehetőleg átlátszó -
kétkomponensű parkettalakkot. Ettől a kopásállóság mellett leginkább a
vizállósági idő növekedését várom el.

pi