[Epitesz-barkacs] Kő helyett

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 18:55:22 UTC

Érzésem szerint hiába kened meg több mm vastagon, a fa elemek
illesztéseinél előbb-utóbb lesznek hajszálrepedések és ott a víz megtalálja az
utat magának.
Ilyen vastag bevonatban elférne esetleg egy üvegfátyol réteg is, ami a
műgyantával átitatva gyakorlatilag átlátszóvá/láthatatlanná válik, de ez már
kissé túllihegése a témának.

Én megcsináltam a bombabiztos megoldást: a konyhában egy nagy tábla gránit
lapot tétettem le. Annak még fugája sincs. Mondjuk csak építéskor lehet
normálisan szintbe hozni a parkettával, utólag elég macerás.

Gábor