[Epitesz-barkacs] Lábazati szigete?==?UTF-8?Q?lés mesterember

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2017. Jún. 21., Sze, 12:15:46 UTC

"Egyszerűen fenomenális az a kreativitás, ahogy meg próbálják magyarázni,
hogy miért nem baj, ha görbén raknak fel lábazatszigetelést és 20 centivel
térnek el a vízszintestől 10 méteren. Egyszerűen erre a munkára
tulajdonképpen büszkék, hogy"

Tudják, hogy rossz, de hátha beveszed.

A szomszéd házán az általam ajánlott kőművesek dolgoztak. Nálam minden jól
ment, de közben öregedtek pár évet, meg a Nap is nagyon tűzött, így ott már
történtek hibák. A piás segédmunkás megkért, hogy hozzak neki cigit, mert
mentem be a városba. A többiek kézzel-lábbal próbálták lebeszélni, de nem
sikerült. Visszajöttem, odamentem az alaphoz, hogy odaadjam a cigit. Látom
ám, hogy a kész alaptesten kívül egy hevenyészett gödör tátong, keverik
bele a teherautón hozott földnedves betont.
- Mi az, kicsi lett a ház?
- Nem, csak megtámasztjuk az alapot.
Igen, megtámasztják a kőkemény agyagban.
- De nem is lett elég mély, nincs 80 centi.
- De, azt így kell mérni, itt meg itt meg itt összeadva pont annyi.
Lemérte a bitumenes lemeztől, persze ennek nincs értelme. Hagytam annyiban,
mert nem az én házam, de elmeséltem a szomszédnak. Ő pedig nem szereti a
konfliktust, szintén hagyta annyiban.

szia: Balázs