[Epitesz-barkacs] locsolas kozteruleten

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 00:07:22 UTC

Érdekes módit fedeztem fel így késő éjjel. (Rohadt meleg van napközben, csak
éjjel van annyira hűvös, hogy a szokott napi gyal-penzumot lenyomjam).

Látom, hogy locsolják a füvet az egyik téren valami automata cuccal. Odasétáltam
idővel, hogy mi lehet ez, mert komótosan körbelocsolta a számára kijelölt
területet. Pont befejeződött a beállított ciklusa. Mind az 5 fejen elállt a víz,
és behúzódtak a fűbe, földbe, nem láthatók, ha nem működnek. Fene gondolta, hogy
már ilyen cuccok is léteznek.