[Epitesz-barkacs] locsolas kozteruleten

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 07:21:09 UTC

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2017. 06. 22.:
> Érdekes módit fedeztem fel így késő éjjel. (Rohadt meleg van napközben, csak
>
> éjjel van annyira hűvös, hogy a szokott napi gyal-penzumot lenyomjam).
>
> Látom, hogy locsolják a füvet az egyik téren valami automata cuccal.
> Odasétáltam
> idővel, hogy mi lehet ez, mert komótosan körbelocsolta a számára kijelölt
> területet. Pont befejeződött a beállított ciklusa. Mind az 5 fejen elállt a
> víz,

"rotoros szórófej"
Kiemelkedő, forgó rész öntözés után zárt házba húzódik
Minőségi, erős vízkenésű fogaskerék hajtómű

http://www.ontozorendszeruzlet.hu/k-rain-pro-sport-10-cm-kiemelkedesu-rotoros-szorofej-muanyag/

ha otthonra akarsz beüzemelni ilyen "vízkenésűt", a vízműves ivóvízhez
még nagyon jó továbbszűrést is kell beűzemelni,
pl. a sima ivóvíz után beiktatott
Rastelli 411 sz. univerzális Y-szűrő
a benne levő " Lapos rozsdamentes acél AISI 304 szűrő "
a 60 mikronos szűrő tud az ivóvízzel annyi szemetet átengedni
hogy már az is vacak az ilyen vízkenésű hajtóműhöz

"stainless steel square wire mesh (AISI 304), filtration rating 60 microns."