[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Jún. 21., Sze, 22:50:20 UTC

Sziasztok!

A konyhai hidegpadló eldöntetett, most már csak saját kíváncsiságomat
kielégítendő végeznék kísérletet. Melyik szilikonzsírt lehetne egy
injekciós tűvel (vagy hasonló kinyomó eszközzel) nem túl nagy erővel
nyomva egyenletes, max néhány mm2 keresztmetszetben kinyomni az
illesztési hézagba? A technológia fontos, mert csak egyszerű és gyors
módszer alkalmazható nagy szériában.

Köszönettel
pi