[Epitesz-barkacs] Kő helyett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 00:04:34 UTC

Pataki István wrote:

> A konyhai hidegpadló eldöntetett, most már csak saját kíváncsiságomat
> kielégítendő végeznék kísérletet. Melyik szilikonzsírt lehetne egy
> injekciós tűvel (vagy hasonló kinyomó eszközzel) nem túl nagy erővel
> nyomva egyenletes, max néhány mm2 keresztmetszetben kinyomni az
> illesztési hézagba? A technológia fontos, mert csak egyszerű és gyors
> módszer alkalmazható nagy szériában.

A néhány mm2 szerintem nem injekcióstű módi, hanem simán a kartusos kinyomóé.
Manapság elég vékony a csőr, kicsi a lyuk. Ha simák a szélek, akkor elég szép
lesz a felület is.

Persze, ha mélyebbre kell, nem fugázás-szerűen gondoltad, akkor ki kell
egészíteni a véget valami vékonyabb csőfélével. Akkor is jó lehet a kartusos
módi, elég nagy a nyomás, ha nem túl sűrű a massza.