[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Május. 9., K, 10:22:25 UTC

Szia Gábor!

Engem nagyon érdekelnek a tapasztalataid, mert - igaz, hogy egészen más
környezetben - de nagyon rövid időn belül döntést kell hozni egy lakás
fűtésrendszeréről. Leginkább a teljes klímás vs. kiegészítő fűtés
kérdésében nem látok tisztán, mert van aki szerint működik a klíma
kiegészítő fűtés nélkül, mások szerint meg nagyobb téli hidegekben
muszáj használni mellette valamit, különben fázni fogunk.

pi