[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Május. 9., K, 12:08:11 UTC

Pataki István wrote:
> Eddig multisplit klímában gondolkoztam (2-3 beltérivel), de lehet,
> hogy érdemes a szóló split klímákat és végiggondolni?

Ismerek valakit az elektro listáról, akinek két beltérijű klímája van, bent a
városban a nyugati környékén lakik. Ott az volt a lényeg, hogy a teraszra vagy
erkélyre kellett kirakni a kültérit, szóval korlátozott volt a hely. Én amúgy a
szóló klímák híve vagyok pont az említett okokból. Nagyon helyfüggő. Ahol a
kültérik elhelyezése gond, ott megfontolandó.