[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Május. 10., Sze, 09:33:21 UTC

Eddigiekből az jött le, hogy nagyon hideg időre mindenképpen legyen (meg
egyébként is) kiegészítő fűtés lehetőség.

Azt viszont még nem is írtam, hogy van a házban távfűtés csak a lakásban
nincsen rajta radiátor. Viszont kell fizetni valamennyi alapdíjat, ha
jól tévedek. Érdemes egyáltalán ilyen esetben a klímás fűtéssel
foglakozni? Persze klíma a hűtés miatt kell, de kiegészítő fűtésnek
talán érdemes lenne a távfűtést használni, vagy az legyen a fő fűtés?
Nem tudom, annak mi az ára.

pi