[Epitesz-barkacs] inverteres klima -> Mekkora klímát...

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2017. Május. 10., Sze, 15:03:57 UTC

Volt is, aki kérdezte privát...
http://www.klimafutar.hu/

Egy társasházban kellett az első emeleti lakáshoz szerelni. Tavaly már
voltak kint 'szakemberek', és oda nem lehetett tenni (szerintük), ahova
jó lett volna (ki a terasz mellé a falra), mert úgy nem lehet tisztítani
-mondták. ez a csapat hozott egy hosszú létrát, egy szerelő felkapta a
vállára a kültérit, és simán felrakta egyedül a konzolra.

Természetesen a lakásban tisztaságot hagytak maguk után, sőt csendben,
szorgalmasan dolgoztak (kevesebb mint 2 óra volt az egész). A kültéri
szerelésére komolyan mondom, jó ránézni. Van már jópár klíma a házban,
de ez a legszebb, a csövezése, ahogy az áttörést legipszelték, hogy
nincs fölösleges cső felkunkorítva... nagyon patent lett.

Gábor