[Epitesz-barkacs] inverteres klima -> Mekkora klímát...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Május. 10., Sze, 14:48:30 UTC

Acs Gabor wrote:
> [...]

Az nagyon jó, mert nálam a kültéri eleve fel volt rakva a réginek a tartójára,
szóval csak csövezni és bekötni kellett, és 50eFt volt. Ráadásul kértem számlát,
nem tudott adni, de megígérte, hogy postán küldi. Nem küldte. Sőt, mivel nekem
volt kompresszorom, ezzel pucolta ki a porszívóját, meg a satuban szerelt
valamit, amihez az én gázlángom is kellett. Nagyon szemét emberek is vannak.
Ráadásul szerintem szakmailag eléggé gyér volt.

Nem mondom, hogy tedd közkinccsé a csapat elérhetését, de ha kell valakinek...