[Epitesz-barkacs] inverteres klima -> Mekkora klímát...

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2017. Május. 10., Sze, 14:30:45 UTC

Nálunk most szerelt egy csapat, akit úgy ajánlott valaki. A klíma, amit
kihoztak (Mitsubishi) valami 30-40 ezerrel volt olcsóbb, mint a hálón
bárkinél. Nagyon szépen, gyorsan, tisztán dolgoztak, kimondottan
elégedett voltam a munkájukkal. Asszem 45e volt a szerelési díj, amiben
konzol, csövek stb. minden benne volt, ami nincs a klíma dobozában.

Gábor