[Epitesz-barkacs] inverteres klima -> Mekkora klímát...

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2017. Május. 10., Sze, 11:19:08 UTC

Sziasztok!
Edvárd!

A 3,5 kW valószínűleg elég lesz, ha csak átmeneti időben akarsz vele fűteni.
Azt vedd figyelembe, hogy ha fűtesz, akkor  a meleg levegő fel tud menni a
lépcsőn!

A konyhánk kb 20 négyzetméteres.Ott van egy hűtőszekrény, a villanytűzhely,
ami
4 lapon és a sütővel is tud dolgozni egyszerre. A keletre néző kb 2
négyzetméteres
ablak is olyan, ami számít, no meg a konyhai elszívó is belejátszik.

Egy 3,5 kW-os inverteres klímát szereltettünk fel 5 éve. Eddig soha nem
volt kicsi a klíma.
Téli időszakban időnként, majdnem tegnap is fűtöttünk vele időnként.
Nyári időszakban kinyitom a dupla ajtót és a hideg (száraz) levegő kifolyik
a szomszédos étkezőbe és ott is normális, elviselhető lesz a hőérzet.
Sőt a konyhától kb 8 m-re lévő hálószobában is érezzük a hatását amikor
nyitva hagyjuk
a hálószoba ajtaját.

Kérj árajánlatot több klímástól és azok pontosan megmondják, mekkora klíma
kell oda!
Nagy tereknél jobban számít a külső-belső falak mérete, hőszigetelése,
a padló, plafon hőszigetelése és a használat módja is.
Hányan és mit csinálnak a helyiségben....

A Tied, nem számít nagy térnek, de lehet rajta elméletileg hatalmas déli
üvegfal.
Emiatt sem lehet távolból megmondani a tutit.

Üdv. Tibi