[Epitesz-barkacs] maró

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Május. 24., Sze, 21:24:03 UTC

egy 10mm mély, 100mm széles horony kell rá? 8liter tölgyfát kell
fűrészporrá alakítani?

1. kétoldalt körfűrésszel a szélét, a közepét falcolni képes kézi
elektromos gyaluval . (az 82mm széles) ha a mélység precíz kell legyen,
ezután jön a maró

2. maróval, de 2-3mm-es fogásokkal. így tudod tolni rendesen, nem lisztet
gyártasz.

3. a körfűrésszel becsíkozod, kalapáccsal kitöröd, és utánna a maró.

nem kétperces meló, az tuti. vannak videók ahol nagy nyers hasábokat
egyengetnek nagy gyalugép helyett felsőmaróval több fogásból. az is eltart
egy darabig, de meg lehet csinálni.

Vajk