[Epitesz-barkacs] bojler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 13:19:53 UTC

szepygab at gmail.com wrote:

> A fűtőbetétekről valami?

Mindenféle belerakható. Volt, amikor 3kW-osat raktam bele (az előzőbe), de azért
nem vált be, mert nem tudta biztonságosan kapcsolni a hőfokszabályozó,
összeragadtak a pogácsák, és felforralta a vizet. Az itt lévő szintén hajdu 120
literesben 2kW-os fűtőbetét van, ha jól emlékszem. Azt még biztonságosan viszi,
de amikor megvettem, úgy 3 éve, akkor nem tetszett a huzalozása, és újra
csináltam az egészet erősebb kanóccal, normálisan préselt flasikkal.