[Epitesz-barkacs] bojler

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Okt. 9., H, 14:19:06 UTC

Hi,

On Mon, Oct 9, 2017 at 3:27 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> > Nézd, sok száz kOhm,
> Megaohm, nem kilo!

Ami tíz méteren MOhm az egy méteren belül sok száz kOhm, nem?

Már csak azért sincs, mert a forró vizet igen ritkán vezetgetik műanyag
> csővel. Én legalábbis még nem láttam ilyet.

Utóbbi 10-15 évben mindent PEX csőben visznek, amit lehet: hideget,
meleget, fűtést, ivóvizet. Ezt a házat az előző tulaj 2009-ben kezdte
felújítani, minden cső PEX lett, kivéve a bejövő vízcső, ami sima KPE. A
bojlert is PEX csővel kötöttem be például.

Bye,
Auth Gábor