[Epitesz-barkacs] bojler

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Okt. 9., H, 18:57:46 UTC

Hi,

On Mon, Oct 9, 2017 at 8:40 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Nem Mohm, hanem sokszáz Mohm. 700 van az emlékeimben, de lehet, hogy a
> környezet
> áramátvezetése is beleszámított, meg ilyenkor már a kapacok is bőven
> számítanak.

Szerinted mennyi idő alatt enne meg egy kiló magnéziumot ilyen kicsi áram?
1 uA nagyjából 6250 milliárd iont mozgat meg másodpercenként, egy kiló
magnézium ~40 mol körül van, több mint százezer éven át tartana az anód
elkoptatása... ha egy-három év alatt elkopik, akkor ott 10-30 mA kell
folyjon, ahhoz meg 1 volt esetén messze nem MOhm a nagyságrend... szerintem.

> Az jó. Én még nem láttam ilyet.

:)

Bye,
Auth Gábor