[Epitesz-barkacs] Gáz vagy villany?

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2017. Okt. 12., Cs, 05:55:31 UTC

..

> pl. ha 4 napig kiszálláson van valaki, a villanybojlert is kikapcsolom,
> áramtalanítom, még akkor is, ha Ed szerint emiatt baromnak tekint

Na ne keverjük a szezon a fazonnal..
Eredetileg azt írtad, hogy nem kell veszteséggel számolni, mert majd csak
akkor fűtöd be, amikor kell a melegvíz. Ebben 2 hiba is van:
1.Amit Ed írt, hogy akkor minden nap előre 3-4 órával tudnod kell, hogy
mikor kell majd víz - ez nem normális emberi működés. Ha elmegyünk 3-7
napra, én is kikapcsolom a bojlert, de nem naponta!
2.Akkor nem kell veszteséggel számolni, ha minden nap 3-4 órával a használat
előtt azt is pontosan tudod, hogy mennyi melegvízre van szükséged, hisz az
el nem használt melegvíz le fog hűlni a következő felhasználás előtt - ez
pedig veszteség.

KI