[Epitesz-barkacs] multiméter

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2018. Aug. 27., H, 07:05:38 UTC

Hali!

Mire akarod használni és milyen paramétereknek kell, hogy megfeleljen.
Ha az autó akku feszültségét akarod megmérni, akkor kb. bármelyik jó,
ha a 0,4kV-os elosztóban akarsz vele életben maradni, akkor meg kb.
egyik sem. Mire kell és mennyit szánsz rá?

Gyakorlatilag az összes ilyen multiméter ugyanarra a chipsetre épül,
így alapvető tudásban, sőt alapvető pontosságban nincsenek nagy
különbségek. A nagyobb különbségek a mechnaikai felépítésben, illetve
a robusztusságban vannak. Teht pl. kibírja-e, ha ellenállás mérés
módban bedugod a konnektorba, vagy árammérésben rámérsz a 230-ra és
biztit kell csak cserélned, vagy felrobban az egész.

Szabolcs