[Epitesz-barkacs] multiméter

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2018. Aug. 27., H, 07:21:15 UTC

Háztáji használat, zömmel 100 V DC alatti áramkörök javítása, időnként
rámérni a hálózatra.
Az elosztót meghagyom a villanyászoknak ;-)
Pont az érdekel, hogy ne essen szét.
A meglevő alap multiméter vagy 20 éve hibátlanul teljesít, csak pár apróság
miatt gondolkodom egy újon. Ezárt aztán vagyonokat nem is szánok rá -
nem kenyérkeresethez kell.

Gábor