[Epitesz-barkacs] parkolás érzékelő

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2018. Jan. 7., V, 07:22:30 UTC

Sziasztok!

Hasonló okokból én egy talán még egyszerűbb dolgot használok (bár a
falra vonal nekem is volt, a ping-pong labda meg tetszik, de nem túl
könnyű? Huzatos helyen problémás lehet szerintem):

lefektettem (nekem nem kellett rögzíteni) egy tetőlécet oda, ahol a
hátsó kerék meg kell álljon (ja, én tolatok a garázsba). Amikor
érezhetően megakad, ott a vége :)

Üdv,
L.