[Epitesz-barkacs] parkolás érzékelő

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2018. Jan. 7., V, 07:32:34 UTC

Ha könnyű a ping-pong labda, ott a golf labda. (Bármelyik golfpálya
mellett összeszedhető egy pár darab, én a macskáimnak "gyűjtöttem be"
egyet. De az ócskapiacokon is szoktam rendszeresen látni fillérekért.) A
lényeg, hogy olyen cucc kell oda, ami nem csak vizuálisan észlelhető,
hanem hallható hangot is ad, amikor hozzáér az üveghez.
A tetőléc csak akkor jó ötlet, ha nem nagyon elvarázsolt az asszonyka...
Értsd: bár nagy tisztelője vagyok a női nemnek, tapasztalatom szerint
sok hölgy autóvezetés közben észre sem vesz olyan elhanyagolható
dolgokat, mint hogy áthajtott egy tetőlécen. :)

Károly