[Epitesz-barkacs] Lábazati alagsor oldalfal vízszigetelés kérdés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2018. Jún. 13., Sze, 16:41:29 UTC

Szia!

A rajzok alapján két dolog nem világos. Az egyik, hogy mit is akarsz elérni a
szigeteléssel, a másik pedig: hogyan folytatódik az épület lefelé.
Látunk itt egy pincefalat, de nem látjuk a garázs aljzatbetonja alatti részt. Ott
kéne legyen az épület (sáv)alapja, aminek a tetején - valahol az aljzatbeton
alatti síkon - kéne legyen egy vízszintes talajvíz elleni szigetelés, nyilván
bitumenes.
AZt se látom a rajzon, hogy hol van a garász fölötti födém és ahhoz képest
hol is van az "A" csomóponton látható vízszintes szigetelés.

Ha oldalról vizesedik a garázs fala, akkor le kéne menni a sávalapon levő
szigetelésig és odáig kéne a falat szigetelni. Erre valószínűleg valami kent
szigetelés, rajta drénlemez (tojástartólemez) és fölötte zárt cellás hőszigetelő
lap lenne jó.

A másik mailben említett 3 cég tényleg jó, érdemes velük kapcsolatot
felvenni.

Gábor

Viktor Fuzesi írta 13 Jun 2018  17:07 levelében:

> Sziasztok,
>
> https://drive.google.com/file/d/1zfjSUy1RrkaRefHt2aYXnnhYhO7bzccn/view
> ?usp=sharing
>
> A kérdés a mellékelt kép alapján az lenne, hogy a ház
> oldalfalánál meddig kellene/érdemes leásnom, hogy leszigeteljem a
> falat esővíz ellen. kb 60cm-t gondoltam a föld síkjával
> párhuzamosan, ahol jelöltem
>
> Lábazati szigetelés van a téglasor alatt, gondolom praktikusan
> addig érjen az oldalsó is felfelé. Nade lefelé?
>
> Illetve mivel érdemes? Bitumenlemez? Vagy vmi más? Lábazati
> [...]

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu