[Epitesz-barkacs] MDF - kiszakadt csavar

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2018. Már. 20., K, 07:46:00 UTC

csavaros távtartóval azért eléggé kockázatos. a vicces marketing fotón is a
fúró hengeres szárára tették, mert lentebb már nem igazán lehet normálisan
feltenni. stabil sem lesz, mert csálén is fog állni. tapasztalat nélkül, ha
nem tudod mire kell figyelni, nagy az esélye hogy elmozdul és megbuksz.

a fakocka nem téved. beteszed a fúrót a gépbe, tövig, koppra. megméred
mennyi áll ki a tokmányból, levonod a fúrásmélységet. levágsz egy ekkora
lécdarabot, és hosszában átfúrod. ráhúzod a fúróra, és kész vagy. ha
véletlen sekély lett, akkor tokmány lazít, fúró 1mm-t kijjebb húz,
megszorít. ha túl mély, akkor teszel 8as alátétet a fakocka alá. nekem van
több kockám, amikor fatiplizéshez lapba 15mm-t kell fúrni, élbe meg 26-ot,
akkor csak a kockát cserélem a fúrón.

Vajk