[Epitesz-barkacs] MDF - kiszakadt csavar

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2018. Már. 20., K, 11:30:49 UTC

Hali!

Én sikerrel javítottam ilyet ilyen gyurmaragasztóval. Nem tudom mi a pontos
neve, valami epoxi, a két komponens egy rúdban van koncentrikusan, levágsz,
amennyi kell, jól összegyúrod és pár perc alatt kikeményedik.
Barkácsáruházak ragasztós polcán szokott lenni. Meggyúrtam, lyukba be,
csavart bele és kész. Egy bárszekrény lefele nyíló ajtaját csináltam meg
így, és évek óta szépen tart.

Szabolcs