[Epitesz-barkacs] Szórt zartcellas pur szigetelés

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
2018. Okt. 24., Sze, 07:22:37 UTC

Szia,

Köszi a gyors választ, a rétegrendekkel tisztában vagyok, de ez a
bitumenlemezes történet
nagyon nem szimpatikus.
Illetve nem írtam, de nem is tudom megoldani a lemezes szigetelést, mert a
falazat igencsak
girbegurba, anno fölbe zsalutak.
Most fölvan vakolva de egyenes felület létrehozásához tonnákban mérhető
vakolóanyag
kellett volna, uh csak arra törekedtunk, hogy ne legyenek élek, ill. a
legkevesebb anyagot kelljen
fölhordani, de homogén felülete legyen  avége.
Számos fajta szórt szigetelés van már, ami szvsz rugalamasabb és jobban is
tapad, illetve
nem táblákból áll össze mint a bitumenlemez.

Ezzel szemben milyen előnye lehet a bitumenlemeznek?

Üdv.:
Viktor