[Epitesz-barkacs] Szórt zartcellas pur szigetelés

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2018. Okt. 24., Sze, 07:32:00 UTC

Hi,

On Wed, Oct 24, 2018 at 9:23 AM Viktor Fuzesi <fuzvik at gmail.com> wrote:

> lletve nem írtam, de nem is tudom megoldani a lemezes szigetelést, mert a
> falazat igencsak  girbegurba, anno fölbe zsalutak.

Az olyan.

> Most fölvan vakolva de egyenes felület létrehozásához tonnákban mérhető
> vakolóanyag
> kellett volna, uh csak arra törekedtunk, hogy ne legyenek élek, ill. a
> legkevesebb anyagot kelljen fölhordani, de homogén felülete legyen  avége.

Legközelebb azt javasolnám, hogy veszel 22-es OSB lapot, méretre szabod,
megmerevíted 5x10-es pallóval körben és belül keresztbe, a másik oldalára
odaragasztasz tófóliát, odateszed az alap mellé, hogy 3-5 centi legyen a
legkisebb távolsága az alaptól, megtámasztod jól és kiöntöd képlékeny
betonnal. 10 négyzetméterenként kell ~ egy köbméter beton, és az OSB lapot
ha elveszed onnan, akkor újra felhasználható még pár alkalommal és olyan
tükörsima falad lesz, amire öröm bármit rádolgozni, munka pedig minimális
van vele, ha már úgyis fel van tárva az alap.

A másik opció, hogy egyben ráteszel XPS lábazati szigetelést, ugyanígy,
zsalunak az XPS-t használva, merevített OSB lappal megtámasztva, hogy sík
legyen.

Ezzel szemben milyen előnye lehet a bitumenlemeznek?

Jól zár. Felfújt habra nem tudnám azt mondani, hogy jó vízszigetelő, a
bitumenlemez viszont teljesen kinn tudja tartani a vizet. :)

Bye,
Auth Gábor