[Epitesz-barkacs] mosógép

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2019. Aug. 1., Cs, 20:19:37 UTC

Sziasztok!
Szia Gábor!

A miénk ne elöltöltős, de hátha segítek egy kicsit.
A mi felültöltős mosógépünk dobjában van olyan műanyag, ami belülről
bordaként néz ki és
az a dolga, hogy belekapaszkodjon a ruhába amikor forog a dob és emelgesse
forgás közben a ruhát.
Ezt nálunk kívülről rögzítették és a csavar kiszedése után félre lehet
tolni és ekkor beleesik a dobba.

Feltételezem, hogy a Te mosógéped dobjában is van hasonló műanyag borda.
Ha már a miénkben is volt a dob és az üst között az említett merevítő drót,
:-)
akkor remélem, más közös is akad és tudtam segíteni.

Egy tanács a feleségemtől:
Ha már egyszer kijött ez a drót, akkor a másikat is ki kell szedni!
Úgy kényelmesebb is a cicifix.

(Aki nem tudná: az említett körív alakú merevítő drót a melltartó aljában
van, oldalanként 1-1.)

Üdv. Tibi