[Epitesz-barkacs] Füvesítéshez tömörítő henger készítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Aug. 7., Sze, 09:38:48 UTC

  Szia Tibor!

  "Persze az első időben nem szabad rámenni amikor sáros."
  Itt mire gondolsz? Mármint mivel nem lehet rámenni és mitől lesz sáros? Én úgy gondoltam, hogy felkapálom, kigyomlálom, gereblyével elsimítom. Utána bele a fűmag, megint gereblyézés, aztán tömörítés. Végül öntözés. Naponta. (Kb. így olvastam a fűmag csomagolásán a javaslatot.) Azt írja még a csomagolás, hogy először majd akkor lehet "nekimenni fűnyíróval", ha már 10-12 cm-re megnőtt. Az - én nem tudom - 3-4 hét?

  "1 év alatt meg amúgy is tömörödik majd, ha a vakondokok nem állnak neki újra fellazítani."

  Hja, a vakondokok... egyelőre tényleg nem csináltam velük semmit. Az udvarban még mindig garázdálkodnak. A kertben nem tudom, hogy mi a helyzet, régebben volt ott is friss túrás, de mostanában mintha nem lenne. Lehet, hogy a kertből jöttek be az udvarba. De persze bármikor jöhetnek újabbak. :-/

  A téglát akkor kihagyom a betonból. (Kár hogy nem köt a betonhoz, mert voltak vele nagyszabású terveim... :D )

   Horváth Zsolt