[Epitesz-barkacs] klima telepites

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Dec. 7., Szo, 06:17:19 UTC

Vettem egy inverteres klimat, bar most ritkan van melegem.
Meglepett, hogy szigetelt rezcsoveket is adtak hozza.
Ez mindegyikhez jár?
En is fel tudnam szerelni ha a gazzal hajtanam ki a levegot. Bar ennek
a manualjaban vakumozast irnak, nem ugy mint 15eve az on/off R22
klimanal.
Kaptam egy Telepitesi Tanusitvanyt amit a forgalmazonak 5 evig meg kell oriznie.
Az iparos majd jon es kitolti, a boltban nem mondtak hogy nekem vissza
kene vinnem.
A papirokon hatosag neve sem szerepel. Hogy mukodik ez?

A gyari fuzete vegen levo garanciat meg karbantartast elo sem vették.