[Epitesz-barkacs] klima telepites

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2019. Dec. 7., Szo, 08:06:38 UTC

Sziasztok!
Szia Sándor!

Én csak azt tudom, hogy itt a munkahelyen időszakonként, mintha évente,
szivárgás ellenőrzést kell elvégeztetni a klímákon.
Ebből arra következtetek, hogy ha cég vette volna meg azt a klímát, akkor
lenne szükség arra a papírra.

Üdv. Tibi

Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 7.,
Szo, 7:17):