[Epitesz-barkacs] klima telepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Dec. 8., V, 13:41:09 UTC

Kaczmarek Edvárd wrote:
> Úttörő becsszavadat kell adnod, hogy képesített szerelővel
> telepítteted.

Mi lenne, ha az ember azt mondaná, hogy "nem én csináltattam, beteg voltam, a
gyerekek csináltatták, semmit nem tudok róla, hogy történt... "? :-)

Végülis hülyének lenni állampolgári jog, nemde? Ha valaki láthatóan tökhülye,
biztos nem tételezik fel róla, hogy maga csinálta.
Vagy ez nem jelent semmit? Nincs papír, tehát bünti van? Ha bünti, mennyi lehet?
Gyanús, hogy nem több, mint amennyibe a szerelők kerülnek. Az persze ciki lenne,
ha leszereltetnék valakivel, és ennek a költségeit is áthárítanák, és nem
érdekelné őket, hogy amúgy jól működik a cucc, és szakszerűen van felrakva.