[Epitesz-barkacs] klima telepites

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2019. Dec. 9., H, 11:56:40 UTC

Hi,

On Mon, Dec 9, 2019 at 11:30 AM Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com> wrote:

> Elvileg létezik megsemmisites, azt nem tudom az öreg autoknal mit talaltak
> ki, azokra allandoan ra kell toltogetni, ott vajon mekkora a szigorusag.

A szigorúság az, hogy elvileg műszaki vizsgán nem mehetne át szivárgó
olajjal egy autó, ahogy elvileg olyan se, amelyik kis túlzással több olajat
fogyaszt, mint üzemanyagot. De átmennek és igazából a hatóságok se kezdenek
semmit azzal, amikor láthatóan kenőolajjal megy egy jármű, aztán meg persze
mindenki csodálkozik, hogy miért több a légúti megbetegedés.

--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.live)