[Epitesz-barkacs] klima telepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Dec. 9., H, 11:37:07 UTC

> Tehát például szerinted nem kell az autókból sem visszagyűjteni az
> olajcsere után a leengedett fáradt olajat, ki lehet önteni akárhol,
> mert előbb-utóbb kijut a környezetbe az összes, amit valaha
> legyártottak, nemde?

Ácsi! A fáradtolaj felhasználható szénhidrogén, el lehet égetni, meg a jóég
tudja, mit lehet még csinálni vele, nem kell kiönteni. De a freonos gázokkal mit
lehet csinálni?

Jó, lehet, hogy nem tudok valamit, azokat is lehet valahogy semlegesíteni, de ha
a klímák attól mennek tönkre, kell lecserélni őket, mert kilyukadnak, akkor mi
az ábra? Hiába szakember szereli fel, akkor is kijut a környezetbe a gáz.

Én azt tételeztem fel, hogy nem lehet semmit csinálni az akár visszagyűjtött
gázzal, max tárolni. Huszonötmillió évig ugye. Nincs kizárva, hogy ebben
tévedek, és pl el lehet ezt is égetni, vagy vegyi úton olyanná alakítani, ami
már nem veszélyes az ózonrétegre.

De pl a higany! Amit fémhiganyként előállítottak, azzal mi lesz?