[Epitesz-barkacs] klima telepites

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2019. Dec. 9., H, 12:52:12 UTC

Hi,

On Mon, Dec 9, 2019 at 1:33 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Nem onnan származik, de oda jut mind, amit legyártanak, ha nem sikerül
> visszagyűjteni és valamilyen  módon semlegesíteni. Azt kéne megérteni,
> hogy ha
> vissza akarják fogni az ilyen okú károsítást, kizárólag a gyártásnál lehet
> megfogni. Ki kell találni más, veszélytelen gázt a célra, akár pl CO2-t,
> azzal
> is működik.

Nem így működik. Ami ártalmas, azt vissza is lehet gyűjteni és
semlegesíteni lehet, lásd például fáradt motorolaj. Azt is visszagyűjtik és
központi helyen semlegesítik, pedig lehetne veszélytelen kenőanyagot
használni (milyet?) vagy ki lehetne önteni az árokpartra ott, ahol
cserélik, mert úgyis kijut mind, amit legyártottak. Neked mindössze annyi a
premisszád, hogy visszagyűjtés után eleresztik a levegőbe ezeket a gázokat,
ezért meg lehetne spórolni a visszagyűjtést, mert úgyis a levegőbe kerül.

Amíg fluorozott szénhidrogénekkel fognak menni a klímák, amiknek a
> száma ráadásul rohamosan nő, addig nőni fog a gázok gyártása is, és igen
> esélyes, hogy a túlnyomó többsége kijut a levegőbe akkor is, ha
> visszagyűjtik,
> és másik klímába betöltik. Ebben mi a felfoghatatlan?

Az, hogy nem mindegy, hogy évente 1 százalék illan el vagy 100 százalék.
Ebben mi a felfoghatatlan?

> Nem tudom, miért kell szemétkedni. Én is mondhatnám neked, hogy pl a
> szellemi
> korlátaidnál fogva..., de nem teszem, csak mint lehetőség, írom le.

Semmi szemétkedés nincs ebben, egyszerűen ez látszik, hogy aki 60 éves, azt
nem igazán foglalkoztatja az, hogy mi lesz 40 év múlva. Amikor meg egy 30
évest ez foglalkoztat, akkor meg hisztinek nevezi. Ezek magad bizonyította
tények sajnos...

--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.live)