[Epitesz-barkacs] klima telepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Dec. 9., H, 12:33:46 UTC

Gábor Auth wrote:

> Szerinted a klímagáz a légkörből származik?

Miért akarsz olyat a számba adni, amit nem mondtam, még csak nem is lehet rá
utalni, hogy én így gondolnám!
Nem onnan származik, de oda jut mind, amit legyártanak, ha nem sikerül
visszagyűjteni és valamilyen  módon semlegesíteni. Azt kéne megérteni, hogy ha
vissza akarják fogni az ilyen okú károsítást, kizárólag a gyártásnál lehet
megfogni. Ki kell találni más, veszélytelen gázt a célra, akár pl CO2-t, azzal
is működik. Amíg fluorozott szénhidrogénekkel fognak menni a klímák, amiknek a
száma ráadásul rohamosan nő, addig nőni fog a gázok gyártása is, és igen
esélyes, hogy a túlnyomó többsége kijut a levegőbe akkor is, ha visszagyűjtik,
és másik klímába betöltik.
Ebben mi a felfoghatatlan?

> Hogyne, ha valami az életkorodnál fogva már nem igazán érint és/vagy
> nem látod át a területet, akkor lehet hisztinek mondani.

Nem tudom, miért kell szemétkedni. Én is mondhatnám neked, hogy pl a szellemi
korlátaidnál fogva..., de nem teszem, csak mint lehetőség, írom le.
A hiszti pl klíma (nem hűtő-fűtő, hanem földi klíma) ügyben abban van, hogy
mindenben túlzásokba esnek, és a legfőbb jelenséget, a létszámot teljesen
figyelmen kívül hagyják.

Azzal lehet józanul egyetérteni, hogy mivel még a mai napig se lehet
egyértelműen kijelenteni, hogy az ember okozza a felmelegedést, az egyetlen
helyes magatartás, hogy fogjuk fel úgy, hogy igen, az ember okozza, és be kéne
fejezni a fossziliák elégetését. Na de a ló túloldalára átesés abban van, hogy
pl a kerti hulladékba is belekötnek, amikor az nem fosszilia, és közben halomra
szüli a nő a gyerekeket (itt is három gyerekkel az oldalán vitatkozott velem a
hülyeségen), otthon meg tele van a lakása a fejlett nagyipar termékeivel,
beleértve a mobiltelefonjától a ruhákat, amikben vannak..., és amivel fűt stb,
de ezt természetesnek veszi, pedig nem az.

> Megpróbálom elmondani a különbséget: szerinted ugyanaz a hatás, ha
> leesik egy óra alatt az éves csapadék vagy nagyjából elosztva esik az
> egész évben? Mert végül is a logikád alapján ugyanannyi csapadék esik
> le, mindegy kellene lennie, nem?

Már megint félrebeszélsz. Hogy jön a falevél meg futónövények... kukába tömése a
hirtelen leesett nagy esőhöz? Nem ugyanaz a hatás. Sok évig (sajátos okból)
hagytam, hogy nőjenek a növények kedvük szerint, de az idén elkezdtem
megszűntetni az áldatlan állapotot. Amivel nincs semmi baj, csak belém kötött
egy női auth gábor, aki természettudósnak adta ki magát, de értelmes érvei nem
voltak.

Amúgy miféle fakultás, melyik egyetemen, a természettudós? Eddig csak nagy
tekintélyű, valamilyen területen jelentőset alkotó emberekre hallottam mondani,
nincs ilyen szak vagy kar egyik egyetemen se. Ez a nő lehetett vagy 30 éves,
inkább valami aktivista lehetett, aki képes az ipari termékekből felépített
szinpadra kiállni, és az ipari termékekből összeállított hangosító berendezésbe
hülyeségeket szövegelni, aztán beülni az ipari termék autójába, lebonyolítani
egy pár beszélgetést a sűrűn cserélgetett ipari termék mobiltelefonján, és mivel
láthaóan jól megy a sora, elmenni nyaranta akár többször is pl repülőgéppel
valahova távoli helyre nyaralni.... És gyarapítani a nagycsaládosok egyesületét.
Hátha sikerül a szaporodási rátát odáig fokozni, hogy legyen csak bátran a
bolygón 25milliárd ember...