[Epitesz-barkacs] FÉG bojler javítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Jan. 7., H, 16:32:03 UTC

Ha mindez megvan, akkor valszeg biztonság is van.
Ha korom tud keletkezni, akkor CO is tud. Ha a láng teljes egészében szabadon
tud lenni, és nem sárga sehol, akkor jó eséllyel maradéktalanul elég, aminek el
kell égnie, és nem lesz CO.

Végülis, ha főzés van, és kormos az edény alja, akkor is keletkezik CO, csak
kicsi a teljesítménye a lángnak, meg kicsi a működési ideje, ezért nem jellemző,
hogy emiatt halnának meg emberek. De egy huszonkilowattos vízmelegítő a pici
fürdőszobában rohadt veszélyes tud lenni, ha nyitott rendszerű, és ez a pár
"apróság" figyelmen kívül van hagyva. Persze kell még hozzá az is, hogy
valamiért ne tudjon az összes égéstermék távozni, pl jól zárnak a nyílás-zárók,
vagy eldugult a kémény...

hjozsi